Wydawanie oświadczeń o możliwości połączenia działki z drogą publiczną
Forma wykonania usługi:
Decyzja administracyjna.
Podstawa prawna wykonania usługi:
Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.2068 z późn. zm.) - art.34 ust.3 pkt.3b
Wymagane dokumenty do wykonania usługi:
- Wniosek zainteresowanego powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o opinię
- określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu
- Do wniosku należy załączyć:
- plan sytuacyjny w skali 1:1.000 lub 1:500 z planowanym sposobem zagospodarowania terenu .
Opłaty związane z wykonanie usługi:
Bez opłat
Maksymalny termin wykonania usługi:
Do 30 dni
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do organu II instancji (Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Nowym Sączu) za pośrednictwem MZD w terminie 7 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Imię, nazwisko i stanowisko osoby wykonującej usługę:
- inż. Michał Rapacz - Specjalista ds. Administracji Drogowej - wew. 151
Wniosek o wydanie oświadczenia o możliwości połączenia działki z drogą publiczną