Rozpatrywanie wniosków dotyczących odszkodowania za szkody powstałe w związku z utrzymaniem dróg.
Forma wykonania usługi:
Pisemna informacja o sposobie załatwienia wniosku.
Podstawa prawna wykonania usługi:
Kodeks Cywilny
Wymagane dokumenty do wykonania usługi:
- Wniosek zawierający oznaczenie wnioskodawcy /możliwość podania telefonu kontaktowego/, jednostki do której pismo jest kierowane, podpis wnioskodawcy, datę i godzinę zdarzenia, wskazanie kierunku poruszania się i odcinka ulicy, na którym doszło do zdarzenia, określenie przyczyny wystąpienia szkody, podanie prędkości poruszającego się pojazdu, marki pojazdu i numeru rejestracyjnego (w przypadku szkody rzeczowej); dane o tym, kto jest właścicielem pojazdu, a kto był kierowcą w chwili zdarzenia podanie rozmiaru szkody / według wnioskodawcy /; szkic sytuacyjny wiernie odzwierciedlający sytuację, w której doszło do zdarzenia /uwzględniający m.in. kierunek poruszania się, dokładne określenie miejsca i przyczynę szkody, sytuację na drodze/, inne informacje.
- Udokumentowanie zdarzenia wszelkimi dowodami mogącymi mieć znaczenie /m. in. podanie czy była policja na miejscu zdarzenia, wskazanie świadków zdarzenia, inna dokumentacja/.
- Oczekiwania wobec Miejskiego Zarządu Dróg.
Opłaty związane z wykonanie usługi:
Brak
Maksymalny termin wykonania usługi:
Bez zbędnej zwłoki.
Tryb odwoławczy:
Sąd powszechny
Imię, nazwisko i stanowisko osoby wykonującej usługę:
- mgr Andrzej Szczepanowicz- Specjalista ds. Zamówień Publicznych i Nadzoru nad Korzystaniem z Dróg - wew.131
wniosek A-6 - szkoda osobowa.pdf
wniosek A-6- szkoda rzeczowa.pdf